Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2011 23:18 - Един анонс / от поредицата "О, глупост човешка и безкрайна" /
Автор: nicodima Категория: Забавление   
Прочетен: 8267 Коментари: 23 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Извинете ме за лошото качество на снимката. Тя е от приложението за телевизионните програми на "24 часа". В момента филмът върви по bTV Cinema, а двама от участниците, които съм подчертала, не ги виждам в ролите : )... Дали е глупост, дали е неграмотност или и двете?!

image



Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е нема как Антонио Вивалди да не у...
18.07.2011 08:02
Е нема как Антонио Вивалди да не участва. Той е носител на два Оскара и често го канят.
цитирай
2. nicodima - Ами горкия Шодерло дьо Лакло?
18.07.2011 09:23
Решили 2 века след смъртта му да го канят за холивудска роля!
цитирай
3. vostroto - :)))Никодима
18.07.2011 09:37
Дали не са решили да проверят бдителността ни:) Така ме е хванала жегата, че едва ли бих забелязал нещо такова:)
Ти изглежда не сваляш гарда:)))
Привет!:)
цитирай
4. nicodima - vostroto, привет!
18.07.2011 09:40
Днес случайно попаднах и на друг анонс в интернет - за филма "Секс игри". Сценарият пак е правен по Шодерло дьо Лакло и пак го бяха писали като участник в "Секс-игри"-те.
Не е случайна тази работа, не е! : )))
цитирай
5. vostroto - Хехе:)))
18.07.2011 09:43
Си го намериха майстора тия!:))))))
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Общата им култура
18.07.2011 11:52
е на нивото на езиковата им... (((
цитирай
7. nicodima - Слави, да е един човек, че да се позабавляваш с тъпотията, ама това е повсеместно вече!
18.07.2011 12:46
: (
цитирай
8. katan - Мъкааааа!
18.07.2011 13:57
Тези хора преди да пишат, защо не вземат малко да се образоват?!
Няма да им е излишна дори омразната ми Уикипедия ...
Но това е повсеместна НЕобразованост за огромно съжаление!
Мъчно ми става като гледам и телевизионните репортери и някои водещи ... Мъкаааааааааааа!
цитирай
9. tili - Ами като е написал
18.07.2011 14:57
сценария - кой му е крив:))) На афиша!
цитирай
10. nicodima - Ама Тили, то по ония времена биха ни запитали: "Какво е това сценарий?" : ))
18.07.2011 15:08
По лошото е, че дори не е сценарист, просто е имал неблагоразумието преди повече от 2 века да напише един знаменит епистоларен роман! Дето я го прочетат, я не, до 1% от съвременните хора : (((...
цитирай
11. babaelenica - Ей, приличаме си :)))
18.07.2011 16:37
И аз, като погледна един текст, първо виждам грешките.
Май съм прероден коректор.
Даже сама се иронизирам понякога.
Благодаря за находката, или може би находките, че те вече растат в геометрична прогресия.
Е, те това не ми е ясно.
Защо всички пишещи твърдят, че са интелигентни и ерудирани, а оставят кални следи по пода?
:)))))
цитирай
12. masterpiece08 - :))))
18.07.2011 16:51
Смях се от сърце, макар че погледнато от друг ъгъл никак не е смешно -
даже е трагично...Но кой да ти каже дали дежурният редактор е бил разсеян, пиян или неграмотен?

А може да са им ограничени редовете за информация под заглавията, въпреки че буквичките са почти микроскопични и човекът да си е казал: като няма място да се напише"по романа на еди-кого си" и" музика: еди-кой си" - давай всичките в кюпа, те онези тъпанари и без друго не четат:)

Но знаеш ли каква идейка ми хрумна като се сетих за фОрмата на романа?;))) Сигурна съм, че ще отгатнеш и ако ми позволиш, ще я развия до няколко дни, след като се върна?;))) Поздрави !
цитирай
13. cefulesteven - Че е грешка, грешка е, въпрос е чия. ...
18.07.2011 17:22
Че е грешка, грешка е, въпрос е чия. Веригата, докато програмата се яви във вестника е доста дълга. Всеки може по нея да се издъни. За това и последния трябва най-много да внимава, но работата се върши, все пак и за време. На мен ми отнема 9-10 часа. Утре правя точно това. Не в обсъжданата медия, в друга. И да използвам повода и да помоля колегите от телевизиите. Внимавайте в жанровете. Няма смисъл да изброявате всички възможни, защото във вестникарските колонки няма толкова място и режем. Например: "комедия, трилър, фантастика, драма, криминален, приключенски". Няма да казвам името на телевизията, но редовно филмите са всичките възможни жанрове. Ако сме гледали филма, добре. Лично, аз, съм си направил йерархия в жанровете. Винаги има доминиращ. И като е да речем "фантастика", която може да съдържа всичко, оставям "фантастика". Но понякога режем точно това, което не трябва. Защото, аз, да речем правя 18 програми, но някои правят и двойно повече. Не може да сме гледали всичко. И още нещо, да речем "Индиана Джоунс" не е комедия. Цитирам само един от многобройно подадените ми бисери в определянето на жанра. Но никой, никой в цялата верига не е безгрешен. Трябва много да се внимава.
цитирай
14. magicktarot - Ха хах, ами може някой да си е кръстил детето Антониовивалди...:))))))
18.07.2011 20:21
и то после да е станало актьор... както преди време даваха по тв цигани, които си бяха кръстили детето ВерсачИ и подобни... Но най-вероятно не е това...:))))) Поздрави!
цитирай
15. nicodima - Маджик, то и Уилиамшекспир може да си кръстят детето : ))...
18.07.2011 21:52
Ама нито четат Шекспир, нито слушат Вивалди : (...
Сетих се за Бекъмови, дето си кръстиха щерката на списание...No comment!
цитирай
16. nicodima - Цеф, не съм много наясно с работата във вестник, но...
18.07.2011 21:58
Но мисля, че общата култура би позволила да не фигурира като актьор авторът на световноизвестен роман. За Вивалди да не говорим...
цитирай
17. nicodima - Мастърче, не мога да се сетя, но давай!
18.07.2011 22:01
То и в блога има епистоларно начало, та... ; )...
цитирай
18. nicodima - Хелън, за тебе изпратих нещо специално на ЛС : )...
18.07.2011 22:02
Може да ти хрумне нещо!
цитирай
19. cefulesteven - Но мисля, че общата култура би по...
18.07.2011 22:34
nicodima написа:
Но мисля, че общата култура би позволила да не фигурира като актьор авторът на световноизвестен роман. За Вивалди да не говорим...



Някой не е внимавал, а трябва. Наистина трябва да се внимава. Особено страньора на ТВ приложението. И хубаво, че видях тази изгъзица, че да си имам в предвид, в какво смешно положение мога да се окажа. И да си отварям очите.

:) Утре при всяко влизане в блога ми напомняйте, че съм на работа и да си я гледам.

цитирай
20. mirogankov - Обаче този филм е Върхът...страхотен е!
19.07.2011 14:55
Чел съм и книгата те са два романа всъщност наедно от Световнакласика...в писма между маркиза и виконтесата..но там във филма е нещо потресаващо играта на Джон Малкович..уф отнесох се ,млъквам:):)Позрави от Миро
цитирай
21. nicodima - Миро, когато Малкович имаше коса, играеше по-добре : )))...
19.07.2011 15:02
Вярно е, че е страхотен филм, но на младини и книгата ме беше потресла. Майка ми я беше купила повече заради "Манон Леско" на абат Прево, но трудно можеш да си представиш захласа ми, зачетена в писмата на маркизата дьо Мертьой, Валмон, президентшата дьо Турвел, Дансьони, Воланж и пр. И смея да кажа, че това е един от филмите, които не са ме разочаровали след като съм чела книгата...
цитирай
22. mirogankov - Значи ти си от моята кръвна група-ще трябва да те позачета и разузная повечко;)
20.07.2011 09:27
Малко приятелчета имам тук ,подбирам си ги...все пак съм естет-хихихихи
цитирай
23. compassion - Почини си
25.07.2011 13:15
нали знаеш, че глупостта е безгранична ...
пази силите си за значимите неща в работата си, където не може да се греши, въпреки, че е човешко ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nicodima
Категория: Други
Прочетен: 1913320
Постинги: 245
Коментари: 3247
Гласове: 19198
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Айн Ранд
2. Айн Ранд - откъс от "Правата на човека"
3. Джубран Халил Джубран - още един текст за размисъл
4. Ошо и смелостта да разбереш себе си
5. Мистикът и неговата роза - Халил Джубран и Мей Зияде
6. Imagine Peace Tower
7. Един експериментатор в рока - Дейвид Боуи
8. Защитници на дивата природа
9. Джим Морисън
10. Пач Адамс
11. ELO - One Summer Dream
12. Из делниците на един луд - Д-р Тони Филипов
13. mediapool.bg
14. КАФЕНЕ@NET
15. СВОБОДАТА@COM
16. Общност на свободните хора
17. Биволъ /Wikileaks /
18. Блогът на Иван Бедров
19. Истината такава, каквато можеше да бъде!?
20. Планините на България - пътешествията на Коста
21. Блогът на Манол Глишев: ФРБ - Феодална Република България. Социализъм и феодализъм
22. Evrazol - Дзен икономика / коаните на Дянков /
23. Институт за радикален капитализъм "Атлас"
24. Театър на мечтите
25. Obshtestvo.net
26. Общество "Айн Ранд"
27. Уеб-кафе
28. Кулинарният блог на Гуени, Кайти и Маджик
29. Е-вестник