Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2012 10:04 - Бог наказа САЩ със Санди, заявиха крайни мюсюлмански духовници - но не е за това думата
Автор: nicodima Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14377 Коментари: 30 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
http://www.dnes.bg/world/2012/11/02/bog-nakaza-sasht-sys-sandi-zaiaviha-kraini-miusiulmanski-duhovnici.172044

Помните ли един постинг на същата тема от един краен човек. Постингът изчезна така, както се беше появил, не знам дали беше деактивиран от автора си или от модераторите. В този постинг лъсна приликата между изповядвания от тази личност комунизъм и крайния религиозен фанатизъм.
Но друго искам да кажа - омразата до нищо добро не води! Няма да обяснявам как в един народ има добри и лоши хора, но ако вземем предвид крайните, лошите, злобните в нашия народ - не ви ли се струва, че добрите, съвестните, великодушните покрай тях също са достатъчно наказани. Един път трябва да изтърпят материалната нищета, втори път - духовната.
Езикът на омразата е език на нищожния, на неукия, на комплексирания човек.
Тежко и горко на света, ако тези хора вземат връх!






Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Без да имам предвид публикуваните в блога
02.11.2012 15:20
писания / лично аз ги приех в началото по друг начин /,
мисля, че много от страданията на народа ни
са причинени от злоба, завист, мания за величие,
омраза и още подобни негативни чувства,
които разделят и отчуждават хората ...
Убиват всичко стойностно и ценно, пречат дори по пътя
ни на оцеляване, една от причините и за невъзможността
да се създаде гражданско общество, единение ...
Споделям думите ти - Тежко и горко на света, ако тези хора вземат връх!
цитирай
2. анонимен - Никодема, всеки който извършва ...
02.11.2012 17:28
Никодема, всеки който извършва престъпления, го съдят в съда. Америка е един голям престъпник и е умъртвила над сто милиона души а други сто е подложила на страдания и унижения. Вероянто в Америка се срешщат и добри хора, но щом съдействат на такава политика, заслужават наказание. И тъй като няма съд, който да осъде Америка, нека я съди природата. Да потънат в океана. Не ми е жал. По ми е жал, че България системно се обезлюдява. Ония изроди не се посвиниха да бомбандират Белград. Това хора ли са? Мрази ме колкото искаш. Безразлично ми е, но аз съм прав и хората го разбират.

П.п. Постинга го махнах сам, защото това не е постинг, а само една черна шега.
цитирай
3. germantiger - Комедия и Трагедия
02.11.2012 19:33
Забелязъл съм, че ако по света се "случи" земетръс или цунами с жертви и разрушения винаги САЩ са ползвали ХААРП или както там наричат "нещо" в което не съм убеден.

Щом обаче бедствие удари щатите никой не се "сеща" да пише, че Русия или Китай са приложили "нещо си".

P.S.
Другарю Кухел - пише се бомбаРдират не бомбаНдират, "идва" от бомбардмънт и бомбарда, но от бонбон или банн ;)
цитирай
4. nicodima - Кушеле, аз не мога да мразя...
02.11.2012 20:16
Но те съжалявам. Че не можеш да мислиш извън клишетата...
Сега пък шега излезе, а проклятието - и то ли е шега?
Ти едва ли ще искаш да си разшириш светогледа, но все пак имай предвид една книга - "История на американския народ" от Пол Джонсън. Може пък нещо да се промени за тебе...
Пък и какво ти е виновен народът...
Знаеш ли, днес получих писмо от моя приятелка - университетска преподавателка в Ню Йорк, която ми каза, че е щастлива, защото леко са се отървали... Те са без ток от няколко дни, живеят временно на хотел, докато се оправят нещата, но тя мислеше за хората, които са по-зле от тях.
Какво ли да говоря повече?
ХОди си на Бузлуджа - да се разтоварваш от омразата или да си я захранваш - разбирай го както си искаш!
цитирай
5. nicodima - Тигре, прав си!
02.11.2012 20:18
Трагикомедия е отвсякъде!
цитирай
6. nicodima - Стела, благодаря за хубавия коментар!
02.11.2012 20:20
Омразата убива ценностите, безспорно, но тя не трябва да се изражда и в безразличие, само и само да защитим личното си спокойствие.
Поздрави!
цитирай
7. анонимен - Никодима, светът е жесток и не е м...
02.11.2012 20:43
Никодима, светът е жесток и не е масто за мекушавци. Нас никой не ни жали и ние много дзобре трябва да идентифицираме враговете си. Не знам дали си глупава, но определено си страшно наивна. Това, което ти се присъвнва на теб, са илюзии. Всеобщата любов е само в църкорните книги. Реалността е нещо друго. Да, проклинам ги и ще се радвам, когато проклятието ми ги застигне. Те са го заслужили стократно.

Фашист, затваряй си вонящата уста!
цитирай
8. sparotok - Езикът на омразата е език на нищожния, на неукия, на комплексирания човек.
02.11.2012 20:49
Съгласен съм с теб - Езикът на омразата е език на нищожния, на неукия, на комплексирания човек.

Видях постинга с проклятието на Кушел направо се ужасих! Един хлапак намиращ се в пубертета има оправдание за подобно нещо, но възрастен човек не.

Кушел в никакъв случай не е глупав, не мисля и, че някога е употребявал сериозно физическо насилие, но често не мога да си обясня поведението му...

Човек трябва да внимава какво казва, думите също са оръжие.
цитирай
9. podvodni - Чяакайте, бе хора. Каква омраза, ...
02.11.2012 21:17
Чяакайте, бе хора. Каква омраза, какви пет лева ви тресе.
Мотото на САЩ е "Вярваме в БОГ". Нима тази тяхна вяра им дава позволение да определят кой е терорист и кой не?
След 11.9.2001 година, Джордж Буш 2 обяви на всеослушание - КСойто не е с нас е против нас. Любов ли бе това или индиректна заплаха за тези които не желаят да играят по свирката на корпорация "Вирджиния"?
Мюсюлманските имами също казват "Вярваме в Бог", но тяхното изказване се води вече омраза. От къде на къде?
АМИ АКО Е ПРОСТА КОНСТАТАЦИЯ?
цитирай
10. dolsineq - Езикът на омразата е език на нищожния, на неукия, на комплексирания човек.
02.11.2012 21:25
Да се поучим от мюсюлманите – изолираме се от всичко злобно и завистливо, строим общество от позитивни и добронамерени човеци...:)
цитирай
11. nicodima - Подводни - прочети статията, дала съм линк!
02.11.2012 21:34
Очевидно трябва да се поживее малко в САЩ и малко - в която и да е мюсюлманска страна, за да се разбере къде е истината!
А де имамите само това / Вярваме в Бог!/ да казваха!
цитирай
12. raders - )))) Всъщност, приятелят ми Кушел ...
02.11.2012 21:37
)))) Всъщност, приятелят ми Кушел не е лош човек, но страда от някаква антиамериканска мания. Като обвинява американците в разни прегрешения /за което може и да е прав/, хич не се сеща, че всички останали държави /особено по-големите/ могат да се похвалят с подобни бабаитлъци. А другите, дето не могат, просто не разполагат с достатъчно средства, за да си покажат магарията. В този списък е и Русия, и Германия, и Англия, и Франция, и Китай, и Япония, да не говорим за Турция и т.н и т.н. Историята също бъка с подобни примери - Египет, Вавилон, Персия, Римската империя и пр. Ако прочетем между редовете и в нашата история има доста тъмни или не дотам ясни моменти на държавническа мерзост, но ние сме свикнали да чуваме само ехото от триумфите, а на пострадалите - майната им! Пък сега американците били богати, дай да ги мразим! Ами богати са, защото са работили, ама много са работили и все още май работят. В недалечно бъдеще ще ги изпреварят китайците, логично е, но и те едва ли ще бъдат по-стока в ролята си на световни лидери. Та и тях ли трябва да мразим? Имам усещането, че някои хора просто обичат да мразят и просто си намират обект за умразите. Но нека му напомня на моя приятел: в щатите понастоящем живеят над милион млади българи - цветът на нацията. Това е една осма от населението на България и са наши деца. Съжалявам, но е някакси гадно да си мразим децата, защото избягали от нашенската неразбория и мизерия. Всъщност, ние ги прогонихме, включително и аз и ти, приятелю...
цитирай
13. raders - Чяакайте, бе хора. Каква омраза, ...
02.11.2012 21:40
podvodni написа:
Чяакайте, бе хора. Каква омраза, какви пет лева ви тресе.
Мотото на САЩ е "Вярваме в БОГ". Нима тази тяхна вяра им дава позволение да определят кой е терорист и кой не?
След 11.9.2001 година, Джордж Буш 2 обяви на всеослушание - КСойто не е с нас е против нас. Любов ли бе това или индиректна заплаха за тези които не желаят да играят по свирката на корпорация "Вирджиния"?
Мюсюлманските имами също казват "Вярваме в Бог", но тяхното изказване се води вече омраза. От къде на къде?
АМИ АКО Е ПРОСТА КОНСТАТАЦИЯ?


Тази "проста констатация" си служи с убийства на невинни. Съжалявам.
цитирай
14. monaliza121 - Нас никой не ни жали - Кушел
02.11.2012 21:40
Не ни жали, защото ние сами не се пожалихме. Пред природната стихия, всички сме равни. Какви врагове те гонят, другарю Партизан?
Състраданието е най-човешкото чувство и неговото отсъствие е знак за нечовечност.
Я не сакам да ми е добре, а на Вуте да е зле. Това е. Винаги можеш да паднеш по-ниско, не се притеснявай.:(

Поздрави, Никодима за постинга!:)
цитирай
15. nicodima - Спароток, виждаш сам,
02.11.2012 21:44
в блога също се водят войни, а думите наистина са страшно оръжие.
На времето комунистите ликвидираха първо словото в лицето на видните български журналисти преди Девети, надявам се скоро да имам възможност да напиша нещо по темата.
цитирай
16. анонимен - Спароток, това че съм надживял и...
02.11.2012 21:56
Спароток, това че съм надживял илюзиите си е станало чрез жесток душевен катарзис. Омразата към лецемерието и коварството на Америка е напълно оправдано. Това е най-алчната нация в света, една от малкото, която дължи относителното си благосъстояние на паразитизъм и безконтролно печетане на долари. Минава ли ви през ум, че част от благоденствието на тая гадна страна става за ваша сметка или всички сте прихванали стокхолмски синдром.
цитирай
17. анонимен - в блога също се водят войни, а думите ...
02.11.2012 22:00
nicodima написа:
в блога също се водят войни, а думите наистина са страшно оръжие.
На времето комунистите ликвидираха първо словото в лицето на видните български журналисти преди Девети, надявам се скоро да имам възможност да напиша нещо по темата.


Все комунистите ти са виновни на тебе. Аз пък мисля, че демократите доведоха България до трета национална катастрофа и загуба на една четвърт от населението и. Никаква промишленост, никаква армия, никакво нищо и само едно американско дупедавство.
цитирай
18. seasonofthewitch - Да, неприятничко им е на америка...
02.11.2012 22:16
Да,неприятничко им е на американците,както на японците,както на перничаните.Само,че тяхната социална организация е много гъвкава и бързо ще отстранят щетите и ще подслонят хората си.Мисля обаче за перничаните и за това те как ще изкарат зимата.Пак плачем над чужди гробища
Поздрави:)
цитирай
19. podvodni - Подводни
02.11.2012 22:27
И къде е истината, Никодима? В лъжата ли?
Хората мразели САЩ защото били богати ( според г-н Радев).
Съвсем съм наясно, че това клише изказано от г-н Радев, не е негова мисъл ,защото е мантра повтаряна над път и под път. Само че, тази мантра, преди да се превърне в "истина" е била лъжа и тънка манипулация. Били мразил някой САЩ, ако си бяха седели мирно и спокойно отвъд голямата локва,вместо да садят военни бази на де що видят свободна площ? Били мразил някой САЩ, ако вместо да разпалват граждански войни и смени на правителства чрез преврати, бяха тръгнали с открито лице към света?
Казваш че си дала линк. А прочете ли какво пише там? И най-важното, вникна ли в смисъла на това което пише?
Не е нужно да живееш където и да е, за да можеш да мислиш със собствената си глава.
цитирай
20. анонимен - Никодима е една умна жена, натъп...
02.11.2012 23:34
Никодима е една умна жена, натъпкана с предразсъдъци към социализма и естествено всичките си грешни мисли прекарва през тая призма. Какво друго освен неадекватност е това да не виждаш пълната разруха на страната. Какво, моловете ли ви създават илюзията за благоденствие? Ами излезте малко от тия градове. Всичко е пустош и загива и загива. Няма хора. Хората са в чужбина. След пет години в България ще пенсионират хората на 70 години, защото няма да има кой да изкарва пари. И не ми говорете, че това не е демокрация. ТОЧНО ТОВА Е!
цитирай
21. hopfen - Моля,
03.11.2012 00:34
kushel написа:
Никодима, светът е жесток и не е масто за мекушавци. Нас никой не ни жали и ние много дзобре трябва да идентифицираме враговете си. Не знам дали си глупава, но определено си страшно наивна. Това, което ти се присъвнва на теб, са илюзии. Всеобщата любов е само в църкорните книги. Реалността е нещо друго. Да, проклинам ги и ще се радвам, когато проклятието ми ги застигне. Те са го заслужили стократно.

Фашист, затваряй си вонящата уста!


Моля, изпратете този неграмотно-злобно-просташки коментар в небитието.

Наздраве!
цитирай
22. nicodima - До всички!
03.11.2012 00:57
Тук не е Народното събрание, мисля че блогът ми е по-чиста зона.
да се спори за политическата роля на Щатите е абсолютно излишно, защото ми напомняте за прозвището "световен жандарм", дадено от комунистическата преса.
Кушеле, аз не квалифицирам хората, просто си правя изводи... Не съм толкова наивна, че да не знам, че 1,5 млн. българи избягаха от мутрокрацията, наложена от бандидите, които ни управляваха преди 10.11.
1,5 млн. българи заминаха в демократични страни, а половината от тях са в "прокълнатите" Щати... Що не избягаха в Китай или Русия, а?
Та фактите сами си говорят, а пък вие си приказвайте тук.
Засега ви оставям, но поне виждам с очите си защо ние, българите, сме на този хал!
цитирай
23. nicodima - Няма да го изпратя, нека се мултиплицира! И да говори, да говори... : )))
03.11.2012 00:59
hopfen написа:
kushel написа:
Никодима, светът е жесток и не е масто за мекушавци. Нас никой не ни жали и ние много дзобре трябва да идентифицираме враговете си. Не знам дали си глупава, но определено си страшно наивна. Това, което ти се присъвнва на теб, са илюзии. Всеобщата любов е само в църкорните книги. Реалността е нещо друго. Да, проклинам ги и ще се радвам, когато проклятието ми ги застигне. Те са го заслужили стократно.

Фашист, затваряй си вонящата уста!


Моля, изпратете този неграмотно-злобно-просташки коментар в небитието.

Наздраве!

цитирай
24. germantiger - Тц, греда... бъркаш нещо
03.11.2012 02:04
7. kushel:
Фашист, затваряй си вонящата уста!

...

ПАК ДА ТИ СПОМЕНА, СЛЪНЧО:
СВЕТА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ СИЛА, ПАРИ И УМ СТОЯЩ ЗАД ТЯХ
ЧОВЕК ОТ СТРАХОВЕ, ПОТРЕБНОСТИ И СТРАСТИ, ПОРОЦИ И ЕВЕНТУАЛНО ИДЕАЛИ
ДРУГОТО Е БОШ ЛАФ...
цитирай
25. vmir - Допреди години бях много против емиграцията, но хора като Кушел и червената му компания ми помогнаха
03.11.2012 11:26
да прумея, че у нас възможностите пред младежите не са особено добри поне, докато не се докажат професионално в една пазарна среда и правосъдие, каквато Кушеловците у нас правят всичко по силите си да не се появи. Тези хора предпочитат анархията, безредието и дори закриването на държавата пред реда и законността. Кушел се опитва да представя тези усилия за безобидна шега или закачка. Лошото е, че те манифестират усещането си за край на света и безизходица като ценност, а младите няма как да познават реалната мизерност на комунистическите "ценности", защото примитивната пропаганда за билетчето от 6 стотинки изисква и примитивния отговор за репресиите, и така обществото остава раздвоено и без оценка, от която да пристъпи мотивирано към решаване на проблемите си.
цитирай
26. compassion - "Езикът на омразата е език на нищожния, на неукия, на комплексирания човек."
03.11.2012 14:26
Влиятелният и образованият човек без комплекси, също може да говори с езика на омразата. Няма нищо страшно и нередно, ако това е израз на моментна дезориентация в резултат от силни негативни чувства и стрес. Но ако омразата стане основен мотив в начина на живот, значи човекът е болен и има нужда от сериозно лечение. Състраданието е естественото човешко отношение към пострадалия /дори и към врага, погледнато от политическа или религиозна гледна точка/.
цитирай
27. ikra - Здравейте!
03.11.2012 14:51
Не знам колко ще е уместно и аз да се намесвам в цялата тази ауфория, но какво пък, дано да бъда разбран правилно.
Всъщност никой няма как да знае дали едно бедствие, от какъвто и род да е то, дали е изпратено като изпитание, наказание, повод за размисъл или каквото и да било. Всички изказвания са само предположения, от които няма никаква полза. Другото нещо, което е, че не е никак морално, нито пък човешко някой да се радва на тежкото положение на когото и да било.
Всички виждаме как злобата и ненавистта се разпростира по света. Всеки втори използва езикът на омразата. Целта на всеки е различна.
А какво ще стане с хората, като всички нас, които имаме претенциите, че сме добри, съвестни, милостиви и човешки настроени, ако започнем също да злорадстваме и обиждаме, превръщайки се в проводници именно на онези, чиито характери и обноски не харесваме?! Нима ще има разлика между нас и тях? Една мисъл гласи: "Ако те ритне магаре, нима и ти ще го ритнеш? Каква тогава ще е разликата между теб и него! И двамата ще бъдете на едно и също ниво..."
Помислете добре какво желаете да направите и какво искате да постигнете. Има една тънка граница, която често човек не може да забележи как я преминава, смятайки, че по този начин върши добро, а всъщност...
Нека бъдем добри, започвайки промяната от нас - след като сме постигнали успех със себе си, ще можем спокойно да го пожелаем и от другите и да ги приканим към това, в противен случай, ако всичко ни остава само на думи, то това няма да е нищо друго освен двуличие и лицемерие... Нека кажем НЕ на омразата, завистта и черногледството.
С пожелание за лек и спокоен ден!
цитирай
28. germantiger - ...
03.11.2012 16:33
Омразата е нормална, присъщо човешка и нужна - понякога!
Историята, психологията и страстите доказват и изискват омраза, тя често е баланс на любовта. Бих бил абсурдна личност ако не мразех, несериозно, лицемерно и наивистично е някой само да люби, то е неестествено!

"Оттам-насетне", контрола, степента и резултата от омразата трябва да е овладян и неувреждащ другия.

Съгласен съм с compassion и може бин с част от финала на ikra.
цитирай
29. nicodima - Радичков казваше, че...
03.11.2012 17:13
на някои народи Господ е дал полезни изкопаеми, а на нас - географско положение : )))...
На други е дал земи върху тектонични разломи и в зона на тайфуни и урагани. Като си помисля филипинците са най-наказани - имат си и едното и другото : )...
Ама никой не казва, че са кофти народ, нали? : ))...

compassion, влиятелният и образованият също става нищожен и дребен, когато се отдаде на омразата.... Поне така е в моите очи! Лошото е, че е и опасен, с възможността да предаде омразата на тълпата.
цитирай
30. usandthem - Виждам, че има блогери, които не познават Кухела
03.11.2012 20:32
достатъчно добре и го приемат на сериозно ! Ненормалника -грандоман, лайняната прашинка Кухел, който в пристъп на шизофрения и грандомания не може да реши, дали е "преродения Ботев", или отмъстителя Дантес, се надява неговото проклятие да застигне САЩ ! :) Е, няма по-смешен и жалък тип от мустакатата кръстоска между морж и Милко Калайджиев ! :)
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Прочетох постинга. Прочетох и к...
03.11.2012 22:14
Прочетох постинга. Прочетох и коментарите. И единствения извод, който мога да си направя е: нещастията на България не са случайни. Бог, или природата, или извънземните или който там отговаря за всемирната справедливост очевидно има да измисля още много наказания за това злобно и опростачено българско племе, защото голяма лошотия се изкоренява с големи... страх ме е да помисля... Как живеят тия хора с толкова много злоба, омраза и отмъстителност! И как оцеляват с такава грандиозна простотия? Америка ще се оправи, както се е оправяла и след по-големи нещастия, но ние....
цитирай
32. sparotok - САЩ
06.11.2012 15:05
kushel написа:
Спароток, това че съм надживял илюзиите си е станало чрез жесток душевен катарзис. Омразата към лецемерието и коварството на Америка е напълно оправдано. Това е най-алчната нация в света, една от малкото, която дължи относителното си благосъстояние на паразитизъм и безконтролно печетане на долари. Минава ли ви през ум, че част от благоденствието на тая гадна страна става за ваша сметка или всички сте прихванали стокхолмски синдром.


Кушел, аз не си правя илюзии относно деянията на определени групи от хора в САЩ. Ще бъда откровен, смятам американските бомбардировки над София, Дрезден, Хирошима, Нагасаки, Багдат, Либия и т.н. за престъпления против човечеството.

Няма да отричам и това, че финансовата криза бе причинена от американски банкери, така е, от тях страда цял свят.

Държа обаче да отбележа, че злините се правят от малка група хора, които обаче разполагат с огромно влияние. Вместо да насочваш негодуванието си към целия американски народ, ти би могъл да проучиш кои точно са злодеите.

Нека ти помогна малко. Хенри Кисинджър бива считан от някои хора за вдъхновителя на Виетнамската Война. Сърбите обвиняват Маделин Олбрайт за войната в Косово. Пол Волфовиц пък е наречен архитект на войната срещу Ирак.

Проучи кои са тези хора, отправи негодуванието си към тях, американския народ не е виновен. Нима българите бяха виновни за зверствата на турците по време на турската окупация на страната ни! Виновен е този, който разполага с властта.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nicodima
Категория: Други
Прочетен: 1909848
Постинги: 245
Коментари: 3247
Гласове: 19198
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Айн Ранд
2. Айн Ранд - откъс от "Правата на човека"
3. Джубран Халил Джубран - още един текст за размисъл
4. Ошо и смелостта да разбереш себе си
5. Мистикът и неговата роза - Халил Джубран и Мей Зияде
6. Imagine Peace Tower
7. Един експериментатор в рока - Дейвид Боуи
8. Защитници на дивата природа
9. Джим Морисън
10. Пач Адамс
11. ELO - One Summer Dream
12. Из делниците на един луд - Д-р Тони Филипов
13. mediapool.bg
14. КАФЕНЕ@NET
15. СВОБОДАТА@COM
16. Общност на свободните хора
17. Биволъ /Wikileaks /
18. Блогът на Иван Бедров
19. Истината такава, каквато можеше да бъде!?
20. Планините на България - пътешествията на Коста
21. Блогът на Манол Глишев: ФРБ - Феодална Република България. Социализъм и феодализъм
22. Evrazol - Дзен икономика / коаните на Дянков /
23. Институт за радикален капитализъм "Атлас"
24. Театър на мечтите
25. Obshtestvo.net
26. Общество "Айн Ранд"
27. Уеб-кафе
28. Кулинарният блог на Гуени, Кайти и Маджик
29. Е-вестник