Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2013 19:50 - Hopfen току-що изчезна
Автор: nicodima Категория: Други   
Прочетен: 16412 Коментари: 30 Гласове:
31

Последна промяна: 07.01.2013 06:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
До Инвестор-а

Преди няколко часа блогърът hopfen ми писа и ме предупреди, че е влязъл в един блог и там можел да промени мой коментар.
За съжаление имах работа и излязох от блога.
Като влязох обратно намерих 8 ЛС от него, в които подробно ми описваше какво се случва.
В общи линии разбрах, че има намерение да публикува пробивът в блога под заплахата, че ще го изтрият и докато се мъчех да вляза в блога му - вече го нямаше.
Значи има хора, които искат да остане възможността за манипулация, така ли? Затова ли го изтрихте?
Това ли е т.нар. демократична и свободна медия?
В която едни могат да се разпореждат с мнението на хората, а други - да копират проблясващи цветенца или да се ругаят по най-грозен начин и това да е житейската им реализация.
Минавам за кротък човек, но няма да мълча!
Всички ни не може да изтриете!





Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Никодима...
06.01.2013 19:57
сигурна ли си, че не се е деактивирал?
И за кой блог става дума - nicodima.blog.bg?
цитирай
2. haralanov - Не бери грижа
06.01.2013 19:59
Модераторите също са хора и са подвластни на изкушенията.
А който пък успее да пробие системата...сякаш и това е нормално.
Бъди здрава!
цитирай
3. nicodima - Влязъл е в блога на Чара!
06.01.2013 20:03
Там е било възможно да промени мой коментар, който ме помоли да се опитам да променя. Аз не успях, разбира се, но той ми каза, че е възможно той да го направи. Цитира примери и с други коментари. Беше направил някакъв пробив, абсолютно несъзнателен като начало, но каза, че ще го публикува, за да се знае, че има пробив.
Така е почтено! Пред всички нас, не да се пише безполезно до ръководството на Инвестор-а!
цитирай
4. qbylkovcvqt - Същото се случва и с постовете на ...
06.01.2013 20:08
Същото се случва и с постовете на li4kata . Той е отвратен и за да не се принизява до нивото на просташки разправии и обиди сам се оттегля от това място.

И hopfen е от хубавите хора тук. Наистина всичко това е грозно.

Трудно се излиза на глава с байганьовщината. Винаги простотията взема връх и все се оказва по-силна. За жалост...
цитирай
5. nicodima - Хайде!
06.01.2013 20:15
анонимен написа:
С уважение
екип на blog.bg

цитирай
6. nicodima - "По-страшен от СПИНА, по-жилав от РАКА, сега за сега се оказва ПРОСТАКА "
06.01.2013 20:23
qbylkovcvqt написа:
Същото се случва и с постовете на li4kata . Той е отвратен и за да не се принизява до нивото на просташки разправии и обиди сам се оттегля от това място.

И hopfen е хубавите хора тук. Наистина всичко това е грозно.

Трудно се излиза на глава с байганьовщината. Винаги простотията взема връх и все се оказва по-силна. За жалост...

цитирай
7. анонимен - Никодима,
06.01.2013 20:29
Моля ви, не го приемайте като заяждане от моя страна, но защо не ме подкрепихте, когато предложих промени, които до голяма степен щяха да тушират това, което става тук?
Още тогава ви казах, че е въпрос на време всеки да бъде окалян от все по-ширещата се мръсотия тук и че няма да се справим с това, ако не се обединим.
Бях деактивирала този постинг, сега ще го активирам отново.
цитирай
8. анонимен - Току
06.01.2013 20:30
що го активирах. Другото зависи от всички нас.

http://angpiskova.blog.bg/drugi/2012/12/12/konstruktivno-predlojenie-do-moderatorite-na-blog-bg.1030342
цитирай
9. tit - Воала!:)
06.01.2013 20:31
анонимен-3 20:02 написа:
Всички ще ви изтрием .
С уважение, без да ни пука за
екипа на blog.bg

понеже сме смели анонимни, скрити в БЪГа на блога!:р
цитирай
10. saadi - Засичал съм хопфен няколко пъти из блоговете и ми се видя
06.01.2013 20:34
интелигентен човек . Затова се опитах да го предупредя , но коментара ми заедно с постинга (и целия му блог) изчезнаха . Аз също съм писал много пъти за тези пробиви в системата , но бях трит и баннван , докато накрая просто се отказах . Все пак , за да съм честен ще кажа , че модераторите поне ми обърнаха внимание и макар че ми изтриха постинга "Как да си слагаме колкото си искаме плюсове" , поне са го прочели и оправиха този проблем (с едно на ум :-)) ) Писал съм и за пробива с анонимните и изчезващите постинги и чернови , но там само бях трит , което не мисля че им решава проблемите .
Съжалявам за хопфен . Просто е трябвало да тегли една майна на системата и да не се занимава . Аз поне така правя .

цитирай
11. nicodima - Ето пример за променен коментар №3, който копирах на № 6.
06.01.2013 20:38
анонимен написа:
С уважение, без да ни пука за
екипа на blog.bg

понеже сме смели анонимни, скрити в БЪГа на блога!:р

цитирай
12. tit - такааа...та твоя коментар при Чара,
06.01.2013 20:39
от този профил ли беше?
и още нещо - въпросния коментар фигурираше ли в "Мои коментари" на този профил?

не, питам, щото много хора знаят как се изпада в такава ситуация..и че поведението на всеки в такъв момент зависи от личното му чувство за приличие!:)
Не поставям под съмнение добрите намерения на хопфен, нито пък възможността да се е случило нещо необичайно...
цитирай
13. nicodima - Да, от този профил!
06.01.2013 20:49
Но не излезе в "Мои коментари".
цитирай
14. nicodima - Г-жа Пискова, не съм знаела изобщо, че има такъв постинг.
06.01.2013 20:51
Зает човек съм, чета много оскъдно и избирателно.
Моля, не използвайте назидателен тон. Трябва да се обединим, но това Ви поведение дразни!
цитирай
15. saadi - 12. nicodima - Ето пример за променен коментар №3, който копирах на № 6
06.01.2013 20:56
Прочети коментар 3 в този постинг :

http://olivie.blog.bg/hobi/2012/12/05/oshte-za-kvantovata-mehanika-teoriiata-na-veroiatnostite-i-o.1027826

и ще ти стане ясно :-))

пп: Докато си в състояние на "призрак" в блога можеш и да триеш и редактираш анонимни . Но тук ще се съглася с Тит - нещата опират до морала на всеки човек . Никога не бих надничал в чужди лс или да трия чернови и постинги !
цитирай
16. theeconomist - Блога си му е активен!
06.01.2013 20:57
Току що влязох и прочетох "сензационните" открития.

цитирай
17. nicodima - Да, приятелю, има живот след смъртта, каквото и да значи! : )))
06.01.2013 21:03
saadi написа:
Прочети коментар 3 в този постинг :

http://olivie.blog.bg/hobi/2012/12/05/oshte-za-kvantovata-mehanika-teoriiata-na-veroiatnostite-i-o.1027826

и ще ти стане ясно :-))

пп: Докато си в състояние на "призрак" в блога можеш и да триеш и редактираш анонимни . Но тук ще се съглася с Тит - нещата опират до морала на всеки човек . Никога не бих надничал в чужди лс или да трия чернови и постинги !

цитирай
18. tit - Сега,
06.01.2013 21:03
съгласете се, че блог не се трие току-така...
В такава ситуация се изпада, когато прекъсва връзката през мобилен модем.
Контролът не е във възможностите на админите, предполагам.
От друга страна - профилът изпада в "безтегловност" там.
Няма прочити, няма гласове, няма ги профилните коментари...само анонимните са там. Обикновено не обръщаме внимание.
Но няма начин постинга да не излезе в блога на профила. Случвало ми се е...миналата зима. Деактиврането също засяга профила, от който си влязъл в бъга.

Едно питане до модераторите ще свърши повече работа, отколкото да се тюхкаме тука.
цитирай
19. nicodima - Да, разбрах вече, че пак се е активирал.
06.01.2013 21:04
theeconomist написа:
Току що влязох и прочетох "сензационните" открития.



Не е бил изтрит, но се е дезактивирал - той ще обясни защо!
цитирай
20. hopfen - Тук съм,
06.01.2013 21:12
може би след като бях "отвътре" и поразгледах някои неща:)) ще оставя ръководството на Блог.БГ да ги обясни на колегите, как така бях няколко съблогера едновременно, тук мога спокойно да усъмня всички без изключение в своето блогово-психично състояние:)
Блога деактивирах, защото се оказа, че в този момент достъп до моята лична кор.-я има и съблогера при който съм дошъл на "гости", аз лично не съм специалист в тази посока, но човек който е на" ти" ми обясни, че в един и същи момент съм бил с лице което е правило опит да проникне в системата или в блог на конкретния човек където бях и аз:) е за кратко .....от там не знам как но ме заваляха лични съобщения от различни адресанти, не към мен а към различни получатели...искам да се извиня за притесненията които съм създал с деактивирането си за кратко, но нямаше как да си разчистя къщичката и да комуникирам с вас едновременно...
цитирай
21. анонимен - Зает човек съм, чета много оскъдно и ...
06.01.2013 21:27
nicodima написа:
Зает човек съм, чета много оскъдно и избирателно.
Моля, не използвайте назидателен тон. Трябва да се обединим, но това Ви поведение дразни!

Не исках да бъда назидателна, а настойчива в нещо, което ми се струва, че е в полза на повечето блогъри. Извинете ме, ако съм прозвучала по този начин.
цитирай
22. анонимен - може би след като бях "отвъ...
06.01.2013 21:29
hopfen написа:
може би след като бях "отвътре" и поразгледах някои неща:)) ще оставя ръководството на Блог.БГ да ги обясни на колегите, как така бях няколко съблогера едновременно, тук мога спокойно да усъмня всички без изключение в своето блогово-психично състояние:)
Блога активирах, защото се оказа, че в този момент достъп до моята лична кор.-я има и съблогера при който съм дошъл на "гости", аз лично не съм специалист в тази посока, но човек който е на" ти" ми обясни, че в един и същи момент съм бил с лице което е правило опит да проникне в системата или в блог на конкретния човек където бях и аз:) е за кратко .....от там не знам как но ме заваляха лични съобщения от различни адресанти, не към мен а към различни получатели...

Трудно ми е да преценя до каква степен това са просто несъвършенства в системата или пък съзнателен хаос, от който печелят единици. Би било интересно да се чуят модераторите и собствениците на блога.
цитирай
23. nicodima - Е, нещата се изчистват...
06.01.2013 21:31
Оставям постинга, нека модераторите да си дадат сметка за някои работи.
Тук доста хора се обиждат и джавкат, но не се знае кога нещата могат да излязят от контрол, да опрат до съд и да бъде съдена самата медия, че не е противодействала.
Поздрави и благодаря на всички!
Хопфенче, наздраве!
цитирай
24. hopfen - За какво точно става въпрос
06.01.2013 21:34
пример:
Влизам в блога на някого, а там под всички коментари виждам:
Редактирай | Изтрий
знаете, че това се появява обикновено само под вашия коментар, исках да редактирам само нещо в коментара, и при активиране на редактирай в полето за редакция излезе съвсем друг коментар, след това погледнах че същото е с анонимните, тези същите при мен отваряха блога в който са пуснати, в същия момент, кореспондирах с друг колега, когато забелязах, че всъщност аз съм в чужд блог, в раздел Вашите разговори, разбирай чужди такива и ....тихо, тихо излязох от там с изход, като след това отново влязох в собствения си блог и написах на друг колега видяното, набързо спретнах постинга, и зачаках някой да поиска от мен да вляза в неговия блог за доказателство...но уви това не се повтори, е все пак копирах нещо но смятам, макар и да няма какво знай какво на него, че няма да е етично да го пусна публично, но ако някой проявява пофесионален интерес от рък. на Блога или друг наш колега мога да му го предоставя на лични
цитирай
25. sparotok - hopfen
06.01.2013 21:45
Hopfen е хубав човек, дано да не са затрили блога му умишлено, дано да е някаква грешка в системата!
цитирай
26. vostroto - Честита Нова година, Никодима!...
06.01.2013 23:26
Честита Нова година, Никодима!
Напоследък нямам много време, и влизам по-рядко. Но това което прочетох, не ме зарадва. Излиза, че можем да очакваме всякакви коментари, независимо от къде идват. Заприличва на Туин Пийкс, и совите... Надявам се, да се вземат мерки.
Поздрави!
цитирай
27. saportok - hopfen не знам колко хубав човек ...
07.01.2013 00:23
hopfen не знам колко хубав човек е(имаше поне няколко обидни поста плюс един с чужди лични данни),но със сигурност не мисля,че за това са го затрили,някакво преиграване се получава.

-Аз също писах по-рано днес,по някое време днес ми разреши да трия коментарите на известен блогър.Не го направих,но като писах излизах като анонимен.
Блогерът беше поетесата yotovava.Нищо друго не се случи обаче,освен че като дадох"мои коментари"излязоха нейните.Личните си бяха мои.Пробив в системата е,а добрият блогер hopfen почти сигурно просто се е дезактивирал-дали за да рестартира или за друго.Или е наказан за нещо.
Вероятно блогът е с проблем или обект на хакерска атака.За такова нещо ще благодарят на открилия го.
Бъдете здрави.
цитирай
28. planinitenabulgaria - Г/жо Nicodima,
07.01.2013 11:15
Лошите хора ги има и в Блог.бг. Лошото е, че те имат среда, в която да се множат и да се "изявяват". Там няма имунна система, която да ги отхвърля. Доказателство са доста "статии", които са били първи, а те са по-скоро обидни за блога и срам за тези, които са ги писали. Дали от администратора на Блог.бг стават тези нежелания "прониквания" в чужди блогове или това сторват хакери, не мога да преценя. Тези процеси са една илюстрация към последния Ви постинг, че съзнанието на хората в страната върви към примАтизация. Няколко души в блога имат по повече от един ник и са влезли в това общество за да се изявяват с лошотията си, обиждайки творците. Ако човек ги запита защо така правят ще получи отговор от тях колкото от пора, ако го запита защо смърди.
Доста хора виждат, както социолозите казват светлина в тунела, но аз май престанах. Затова постингите си съм замиислил към тези, които идват след мен. Ако не ме изтрият хакери, ще намерят описана България с нейните красоти. Дано като преминат през тези лошотии и безправия хората да намерят отново естественото си Божие употребление. Тогава всичко е много по-лесно и естествено...
А сега - всичко е ненормално. Затова колкото повече мязаш на изрод, толкоз повече те уважават. Няма да е все така, обаче!
цитирай
29. allly - Бъговете им на блог. бг са много. ...
07.01.2013 13:01
Бъговете им на блог.бг са много. Лидис редовно преправя мои коментари като се кълне все едно аз съм го писала. И да кажа на бюро Жалби няма сисъл.
Не могат да се справят с много никовия полигор, не могат да озаптят лидис да спре да фантазира и да пише глупости до Великия Инвестор....
Подозирам вече, че имат полза от всички интриги тук, всички скандали и разправии. Никога не трият блогове на рустам, полигор или лидис- пълни с обидни нападателни публикации. Трият мен, защото се защитавам както намеря за добре! Вече ми е все едно кой за какво се бори тук и каква глупост би написал за мен:)
Сайта е пред провал...още повече, че се толерира един педофил и секс маниак, за който има безспорни доказателства за клониране, злоупотреба със данни на реални потребители и ежедневни публикации с извратено съдържение!
Явно сайта си е с такава идея...за да има интерес трябва да има и интриги!
цитирай
30. bumerang - ....
11.01.2013 13:58
Някъде в коментарите ТУК прочетох това:
„… Ако те нарочат, ще се разхождат като у дома си в който си профил решат, ще ти трият личните, ще ти сложат скриптове, за да ти манипулират посещенията и коментарите, ще направят всичко възможно, за да те накарат да се чувстваш сам и непотребен…”. Моля автора да ме извини, че не копирах името му, а не го помня.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nicodima
Категория: Други
Прочетен: 1912968
Постинги: 245
Коментари: 3247
Гласове: 19198
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Айн Ранд
2. Айн Ранд - откъс от "Правата на човека"
3. Джубран Халил Джубран - още един текст за размисъл
4. Ошо и смелостта да разбереш себе си
5. Мистикът и неговата роза - Халил Джубран и Мей Зияде
6. Imagine Peace Tower
7. Един експериментатор в рока - Дейвид Боуи
8. Защитници на дивата природа
9. Джим Морисън
10. Пач Адамс
11. ELO - One Summer Dream
12. Из делниците на един луд - Д-р Тони Филипов
13. mediapool.bg
14. КАФЕНЕ@NET
15. СВОБОДАТА@COM
16. Общност на свободните хора
17. Биволъ /Wikileaks /
18. Блогът на Иван Бедров
19. Истината такава, каквато можеше да бъде!?
20. Планините на България - пътешествията на Коста
21. Блогът на Манол Глишев: ФРБ - Феодална Република България. Социализъм и феодализъм
22. Evrazol - Дзен икономика / коаните на Дянков /
23. Институт за радикален капитализъм "Атлас"
24. Театър на мечтите
25. Obshtestvo.net
26. Общество "Айн Ранд"
27. Уеб-кафе
28. Кулинарният блог на Гуени, Кайти и Маджик
29. Е-вестник